Penziony | Kempy | Rekreační střediska | Rekreační ubytování | Lyžování | Restaurace | Marketing ubytování
EN | DE | CZ

Mediální skupina FTonline expanduje: zdvojnásobila počet unikátních návštěvníků svých portálů!

15.02.2011 |

Mediální skupina FTonline (Free Time Online) přidala v lednu a únoru 2011 do svého širokého portfolia webů s tématikou cestování, ubytování a golfu portály Ceske-hospudky.cz a Hrady.cz. S oběma portály tak tato společnost navýšila počet unikátních návštěvníků svých webů na dvojnásobek, z 1,3 na 2,6 milionu! Záběrem svých činností se stává jedničkou v internetovém marketingu volnočasových aktivit.

 

Oba nové originální portály svou tématikou vhodně doplňují stávající weby společnosti o ubytování (Dokempu.cz, Dopenzionu.cz, Dohotelu.cz, Rekreacni-strediska.cz, Katalog-ubytovani.cz), golfu (Golfova-hriste.cz) a se zdravotní tématikou (Rekreace-bezlepku.cz). Ceske-hospudky.cz existují od roku 2003 a najdete na nich průvodce nejen hospůdkami, ale také restauracemi, kavárnami, bary, vinárnami a cukrárnami po celé České republice s databází více než 14.000 zařízení. Hrady.cz fungují dokonce již od roku 1998 a náplní webu není jen dokonalé spravování informací o českých a moravských hradech, zámcích a památkách, ale i tipy na zajímavá místa, které sem ve velkém přidávají samotní návštěvníci.

„V době kdy jiné subjekty šetří, jsme se my naopak rozhodli posílit své postavení na trhu a rozvíjet skupinu specializovaných portálů, které vyhledávají lidé, co tráví svůj volný čas aktivně – sportují, cestují, mají rádi přírodu, hrají golf,“ uvedl Jaroslav Skalka ze skupiny FTonline. V případě projektu Ceske-hospudky.cz jsme se dohodli na 100%-ním převzetí, s Hrady.cz jde o výhradní obchodní a marketingové zastupování. Cenu akvizice však prozradit nechce.

Zato se netají s podstatou úspěchu portálů mediální skupiny, která se podle odborníků svým záběrem stává jedničkou v internetovém marketingu volnočasových aktivit. „V této oblasti nabízíme kompletní sortiment služeb od webdesignu, přes konzultační služby, realizaci reklamních kampaní na internetu, školíme v internetovém marketingu, pro média jsme důvěryhodným zdrojem informací o domácím cestovním ruchu, protože disponujeme jak odbornými informacemi, tak průzkumy a zpětnou vazbu od návštěvníků našich webů. Navíc máme silný tým a ty nejlepší možné partnery. Jako jediná internetová firma jsme členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, nově jsme co-marketingovým partnerem společnosti Google, úzce spolupracujeme s Českou golfovou federací, agenturou CzechTourism a také s Asociací hotelů a restaurací ČR, “ říká Skalka.

Právě poslední zmíněný subjekt má z rozšíření portfolia skupiny FTonline velkou radost. „Tato společnost je naším významným partnerem v oblasti internetového marketingu, podílí se na aktivitách naší asociace a především na zviditelnění certifikovaných hotelů a penzionů. Převzetím serveru Ceske-hospudky.cz se nám otevírá prostor pro spolupráci také v oblasti gastronomie,“ říká prezident Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek.
Působení skupiny FTonline je podle něj unikátní také v tom, že se věnuje hodnocení kvality služeb v cestovním ruchu. Loni tak realizovala hned tři velké projekty: PENZION ROKU 2010, GOLFOVÝ AREÁL ROKU 2010 a KEMP ROKU 2010, který byl svým rozsahem vůbec největší akcí zaměřenou na kvalitu ubytovacích služeb v České republice. Anketa Kemp roku probíhala ve 120 rekreačních areálech, kterými v době konání akce prošlo na 400 000 lidí.

 


Důležitá čísla:

2.605.000: tolik reálných lidí hledalo informace na portálech skupiny FTonline. Celkový počet návštěv byl 4.265.000 a zhlédnutých stránek 23.508.000.

65.000: tolik má FTonline registrovaných uživatelů svých portálů.

14.000: tolik má ve své databázi restaurací, hospod, kaváren apod.

5.500: tolik ubytovacích zařízení má společnost ve své databázi.

13: tolik let se tým FTonline věnuje internetovému marketingu. Posledních 7 let se specializuje na propagaci volnočasových aktivit. Klientům pomáhá s tvorbou webových stránek, prezentací a reklamními kampaněmi na internetu, nabízí poradenství a vzdělávací semináře o internetové propagaci a marketingu služeb (semináře jsou financovány z prostředků Evropského sociálního fondu a prošly jimi již stovky provozovatelů ubytovacích zařízení).

Autor: Správce Katalogu

Diskuse

Zatím není žádný názor k tomuto článku.

User Login
registrovat Přihlašte pohodlně se pomocí svého účtu na Facebooku
Počet registrovaných uživatelů: 75614