Penziony | Kempy | Rekreační střediska | Rekreační ubytování | Lyžování | Restaurace | Marketing ubytování
EN | DE | CZ

Jedenáctý ročník konference Hospitality & Tourism Summit

6.05.2011 |

Jedenáctý ročník konference Hospitality a Tourism Summit přináší velkou diskusi na téma uvedení značky kvality pro služby v sektoru cestovního ruchu

Nadcházející ročník Hospitality & Tourism Summitu, který se uskuteční ve dnech 7.-8.6. 2011 v Congress hotelu Clarion v Ostravě, bude věnován velmi potřebnému tématu kvality služeb, její klasifikace a garance v jednotlivých sektorech cestovního ruchu.

Zkušenosti z minulých let nás přesvědčují, že není možné čelit nárůstu konkurence či poklesu poptávky v cestovním ruchu  roztočením spirály slev. Je zapotřebí, aby nabízené služby neobětovaly vnímání své hodnoty krátkodobým cílům, aby se do hry vrátila jejich kvalita za oprávněnou  cenu. Tak jako v jiných oborech, prokazatelná kvalita je  pro hotel, restauraci či cestovní kancelář mnohdy účinějším nástrojem než drahé reklamy,  neboť zvyšuje nejen image, ale především loajalitu zákazníků, spokojenost a hrdost  zaměstnanců a tím vším nahrává konkurenční výhodě.   Lepší kvalita dlouhodobě přináší vyšší zisk. Proto letošní konference nese podtitul „Jak prodávat kvalitu?“. 

Jak však požadovanou kvalitu vytvořit, garantovat a komunikovat? Má snad hodnocení a komunikace kvality být  jen doménou silných značek? Nebo lze zavést nějaký jednoduchý, finančně méně náročný, ale přitom věrohodný systém ocenění kvality vhodný i pro podniky střední či menší velikosti? Bylo by velmi žádoucí, kdyby celooborová diskuse o tom,  jak by měl vypadat jednotný systém hodnocení kvality služeb cestovního ruchu u nás, již konečně přinesla nějaké praktické vyústění -  symbol ověřené kvality,  pochopitelný pro domácí i zahraniční zákazníky, se kterým by podnikatelé mohli aktivně pracovat při řízení a marketingu svých provozoven.

Připravovaná úvodní panelová diskuse na Hospitality & Tourism Summitu dne 8. června 2011, moderovaná Martinem Veselovským za účasti zástupců MMR, podnikatelů i oborových asociací, se bude snažit přispět k uvedení „značky kvality“na český trh služeb cestovního ruchu.  Na tuto diskusi pak v programu naváže blok „best practices“, který přinese návody, jak kvalitu objektivně měřit a certifikovat, jaká překvapení může přinést mystery shopping v hotelech ČR, i příklady podniků, které našly způsob, jak správně svoji kvalitu vytvářet i prodávat. Součástí programu je i Gastronomický den AHR ČR.
„Věříme, že obsah konference přispěje k tomu, aby otázka  „Jak prodávat kvalitu“ měla již brzy jasnější odpověď“, říká jménem organizátorů Barbora Krásná, Partner Blue Events. Dalšími spoluorganizátory konference jsou AHR ČR, SOCR ČR, Vysoká škola hotelová v Praze 8, ve spolupráci s COT Business a AKC ČR. Konference se koná pod záštitou Ministra pro místní rozvoj Kamila Jankovského a s podporou CzechTourism.

Kontakt:
Blue Events
Zuzana Mračková, Client Service Manager
Tel.: +420 222 749 841, e-mail: zuzana.mrackova@blueevents.euwww.blueevents.eu

Autor: Správce Katalogu

Diskuse

Zatím není žádný názor k tomuto článku.

User Login
registrovat Přihlašte pohodlně se pomocí svého účtu na Facebooku
Počet registrovaných uživatelů: 75614